Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Reklamy

Tématu reklam odolávám velmi dlouho. Předpokládám, že vše už bylo řečeno. Jsou dobré, lepší a pak také absolutní škvár. Jen jsem zvědavá, kam až tento fenomén zajde.

K akci mě přiměly reklamy na internetu. Jsem jim za mnoho vděčná. Třeba za to, že mohu publikovat své blogy, používat Wikipedii, nebo shlédnou zajímavé filmy. Těmto reklamám moc děkuji, čtu je a jen málokdy využívám tlačítko “Přeskočit reklamu”. Firmy za to platí, já to využívám, ikdyž nepřímo a ačkoliv vím, že si nekoupím drahé auto, nechám reklamu proběhnout. Ostatně reklamy na auta patří tradičně k těm lepším. Při svém pobytu v Anglii jsem byla opravdu překvapena krásnými reklamami na Škodovku.

Zpět k reklamám na internetu. V poslední době se tu objevují reklamní pásy, které zničeno nic naskočí do obrazu. Sledovala jsem jistý dokument a přišla jsem na to, že to není zničeho nic. Bylo to vždycky, když se v dokumentu objevil titulek se jménem řečníka. Reklamní pás překryl jméno. Reklamu jsem smazala, ani nevím o čem byla, protože jsem byla zaujatá dokumentem. Pak jsem to musela vrátit zpátky, neboť mě zajímalo co to bylo za člověka, jehož jméno jsem díky tomu prošvihla. Za mě je to kontraproduktivní, protože i kdybych věděla, co je inzerováno, tak bych to už z principu sabotovala. Tohle považuji za zákeřné. Prosím, ať mě osloví na začátku, třeba i uprostřed a na konci, ale překrývat rozkoukaný pořad v klíčovém okamžiku nepovažuji za férové.

Hodně to bývá u některých článků, nebo odborných statí, že se nejprve objeví reklama. Také se mi stalo, že se z této reklamy nedalo unikout a tak jsem smazala všecko a článek, který mě zpočátku zajímal, jsem vůbec nečetla.

Celkově se dá říct, že reklamy na internetu chápu, toleruji je, jen bych ocenila, kdyby byly milé, rozumné a profesionálně provedené. Za dobré považuji i to, že jsou někdy i cílené. Třeba před dovolenou jsem si pohlížela jisté destinace a ještě půl roku poté mi chodily zajímavé nabídky na tyto destinace a to zejména v době, kdy už jsem měla po dovolené a nehodlala jsem tam jet znovu.

Co mě však irituje, jsou reklamy, které jsou proti zdravému rozumu. Za naprosto zrůdnou považuji reklamu, kdy se rozesmátá paní raduje, že konečně nemusí řešit, jestli její vaginální infekce je kvasinková, nebo bakteriální, protože má přípravek, který je univerzální. Ponechám stranou úvahu o účinnosti univerzálních přípravků. Proboha, žena by přeci neměla mít žádnou vaginální infekci!!! A už vůbec ne recidivující. Může se stát, že něco takového se jí přihodí, pak by to mělo být diagnostikováno a zjištěn původ. Vzheldem k tomu, že televizní reklama ovlivní veliké procento těch, tdo jí sledují, tak tahle přímo vybízí k samoléčení a k lehkovážnějšímu přístupu v záležitostech vagíny. Mám pocit, že kdybych někde tento přípravek viděla, asi bych se bála zůčastněným podat ruku. To je nadsázka.

Asi to bude dobrý přípravek a pokud ho firma chce inzerovat, mohla by to udělat nějakou méně optimistickou a spíše odbornou formou. Naštěstí jim nemám co radit, tak se prodeje asi šplhají do výšin.

Další, mě iritující reklama, je na vložky při inkontinenci. Ta však má jedno veliké pozitivum. Učí postižené používat správný produkt, neboť hodně žen má tendenci používat vložky menstruační. Pokrok je úžasný, krev a moč jsou dvě rozdílné tekutiny, chovají se jinak a jsou různé nároky na jejich absorbci. Ovšem co je zavádějící, jsou ty dámy, které to předvádějí. Vypadají velmi kultivovaně, jsou štíhlé, tancují u toho. Ukazuje to inkontinenci jako běžný problém i jinak zdravých lidí, evidentně v dobré kondici. To sice v řídkých případech může být, ale inkontinence se mimo jiné vyskytuje zejména u lidí s nadváhou, po vícečetných porodech, těžce pracujících, nebo jako druhotný problém při jiných onemocněních. To tyto dámy rozhodně nejvykazují Ty spíše vypadají na to, že kdyby je něco takového postihlo, byly by schopné si zjistit vše o účinnosti cvičení na posílení pánevního dna, také by se určitě informovaly na možnost léčby, jak chirutgicky, tak i medikací. No, ale zase uznávám, že dát do reklamy upracovanou tlustou ženu s 5 dětmi okolo by nebylo asi to nejlepší.

Kapitola sama o sobě jsou reklamy na zázračné prostředky na hubnutí. Každý z nic má na příbalovém létáku napsáno, že když chceš docílit žádaného účinku, musíš  nejen užívat tento přípravek, ale také si upravit jídelníček ve smyslu omezit některé složky, a věnovat se pohybové aktivitě. Přišla jsem na to, že stejně tak účinkují i lékorky. Mám je ráda, tak jsem to vyzkoušela. Třikrát denně jednu lékorku půl hodiny před jídlem, zapít půl litrem vody, dát do stravy 60 % zeleniny a minimálně 20 minut pohybové aktivity denně a účinek se dostavil. Lékorky zatím čekají na své objevení, ale mě můžete věřit.  

Jsou reklamy, které mě i potěší. Nádherná je ta na jistou značku piva, kdy si koně přivedou zpátky štěňátko. Ačkoliv pivo nepiju, tak jsem si pod dojmem rekalmy jedno pivo této značky koupila.

Pod vlivem reklamy jsem si také koupila strunu na odstranění ochlupení. No, to tedy byla koupě roku! A zase vysmátá modelka předváděla, jak je šťastná, že může takhle velice jednoduše používat tu strunu. Ne že by struna nefungovala, ona funguje, jen té radostnosti nemohu docílit. Zákrok je totiž tak bolestivý, že jsem se vrátila k původním metodám.

Jsme v zajetí reklam a asi budeme i nadále, tak jen prosím reklamní mágy, aby bylo více těch vtipných, pravdivých a smysluplných.

Děkuji

Autor: Marketa Kadhi | pondělí 28.8.2017 11:03 | karma článku: 17,73 | přečteno: 521x
  • Další články autora

Marketa Kadhi

Německy snadno a rychle - aneb o vděčnosti

Ačkoliv bydlím kousek od německých hranic, němčině jsem se celý život vyhýbala. Vzhledem k příhraničnímu styku jsem nějakým výrazům přeci jenom neunikla, ovšem zdaleka to nebylo dostačující.

24.8.2019 v 21:04 | Karma: 23,84 | Přečteno: 1028x | Diskuse| Ostatní

Marketa Kadhi

Telefonát - aneb jen se tak vypsat z pocitů

Zazvonil mi telefon, číslo bez identifikace volajícího. Ten hovor jsem přijala. Pán se představil jménem, hodností a že je z policie jistého města. Omlouval se, že sám neví, komu volá. Byl zdvořilý a určitě to nebylo jednoduché.

24.5.2019 v 22:11 | Karma: 33,38 | Přečteno: 1228x | Diskuse| Ostatní

Marketa Kadhi

Očima Češky v UK - návrat, aneb o královské rodině se nežertuje

Po půl roce jsem se vrátila do UK, Vcelku se tu toho moc nezměnilo. Přiletěla jsem v době, kdy se zrovna narodil sedmý následník trůnu, vrcholily debaty o nadcházejících volbách do Evropského parlamentu a libra mírně posílila.

11.5.2019 v 13:05 | Karma: 21,23 | Přečteno: 1629x | Diskuse| Ostatní

Marketa Kadhi

Švýcarský Velký bratr

S Velkým bratrem je to tak, že si jeho přítomnost uvědomíme v té nejnečekanější situaci, nejen ve formě kamer na ulicích, v restauracích a skenování naší činnosti na internetu.

6.4.2019 v 17:21 | Karma: 25,33 | Přečteno: 966x | Diskuse| Ostatní

Marketa Kadhi

Setkání se starostou

Po více než šesti letech v Anglii jsem se vrátila zpátky do České republiky - tedy domů. Těšila jsem se, to ano, jen je otázka, co tu budu dělat, myšleno čím se tu budu živit. A tak začala má pracovní anabáze.

23.1.2019 v 13:06 | Karma: 19,60 | Přečteno: 1187x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik