Masturbační výzkum

7. 08. 2018 12:29:21
Ačkoliv zprávy cíleně nesleduji, přesto se snažím zůstat v obraze. Za tímto účelem si čtu zprávy na internetu. Některé mě překvapí, ovšem většinu hned zapomenu. Zpovzdálí tak sleduji, čím národ žije.

Tak se stalo, že v záplavě informací jsem se bezmyšlenkovitě začetla do zprávy o jistém prováděném výzkumu. Přešla jsem to, jako všecko ostatní, ovšem ta zpráva se mi usadila v mozku. Vrátila se asi za dva dny a je stále tady.

Zmíněný výzkum se týkal masturbace. Uváděl, že přes 90% mužů a přes 80% žen masturbuje, dále to bylo rozděleno na single a na ty ve vztahu, byla tam i četnost, dále jaké praktiky národ preferuje a jaké jsou výsledné pocity.

No, rozumím tomu, že je léto, vlády jsou na dovolených, kromě utopivších se a různých požárů se nic moc neděje. Takže o čem tedy psát?

Napadlo mě, zda opravdu někdo takovýto výzkum provádí. Pokud ano, kdo to platí a pokud je i tohle dobře pořešeno, kdo se toho výzkumu účastní. Představuji si asi takový dotazník, kde by respondenti zaznamenávali čárky při každém aktu, poté popsali ty zmíněné praktiky, vypsali preferované pomůcky a také výsledné dojmy. Třeba to bylo dobře honorováno. Myslím, že studenti se často zúčastňují různých anket. No, ale potom by to nedalo odpovídající vzorek populace.

Opravdu to nezpochybňuji proto, že mě se nikdo neptal. Obecně mě zajímá, k čemu takový výzkum je. Dobře, může sloužit k různým marketingovým účelům. Výrobci se mohou zaměřit na výrobu promasturbačních filmů, nebo lepších gelů neboť dle zjištění zde se pomůcky moc nepoužívají. Případně k utvoření celkového obrazu společnosti. Češi versus Němci, nebo zbytek světa. Srovnání s minulostí se také nabízí. Pokud se takový výzkum v minulosti dělal. Nic smysluplnějšího mě nenapadá.

Byly tam také uvedeny časy. Muži asi 16 minut, ženy asi 14. To si respondenti zapnuli stopky? Závěr, že muži promasturbují asi dva dny v roce mě rozesmál. Z toho by vyplývalo, že čtyřicetiletý můž se této aktivitě oddával asi dva měsíce svého života. No, konec konců, proč ne.

Podle mě z toho vyplývají dvě věci.

1. Zpráva je vymyšlená a autor si dělal průzkum sám osobně

2. Výzkumné týmy mají hotovo, není co zkoumat tak zkoumají co se dá

Varianta 2 je mi milejší.

Autor: Marketa Kadhi | úterý 7.8.2018 12:29 | karma článku: 27.94 | přečteno: 2248x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 19 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 227 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 16.33 | Přečteno: 384 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.02 | Přečteno: 104 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.88 | Přečteno: 572 | Diskuse
Počet článků 33 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1731

S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...