Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I63v68a52n 23V69e31s70e46l22ý

30. 7. 2017 12:19

Podobná zkušenost ze zaměstnání. Jako téměř služebně nejmladší v osmičlenném kolektivu jsem se stal jeho šéfem když se původní, mnohaletý, šéf vzdal funkce ale zůstal v nižší pozici. Všichni měli svoje návyky z nichž některé byly i proti slušnosti, jiné proti pravidlům a něco bylo nové a novoty nepřijímali rádi a reptali, vždyť oni mají desetileté praxe. Řekl jsem, že to a to se musí změnit a moc to nefungovalo, ale když jsem to tak dělal sám tak ty mé přístupy a postupy začali praktikovat také. Dodnes nevím zda pokud bych je jen upozorňoval a peskoval od šéfovského stolu tak by se změnili. Tím, že jsem se zapojoval do jejich práce správné postupy okopírovali bez nějakého dalšího upozorňování.

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jste mi to potvrdil, děkuji.

0 0
možnosti
Foto

R^ Vědomí a podvědomí. A smysl pro řád, ale i jeho ignorace. Příklady táhnou, ty horší ovšem jaksi více;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu, většina lidí má tendenci říci si - třeba: "když oni neuklízejí, tak proč já bych to dělal" (to je konkrétní příklad z jednoho domu, kde paní neuklidila společné prostory a od té doby se tam neuklízelo), ale to není cesta.

1 0
možnosti
Foto

V Chánově mají volné byty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik