Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"...video běželo stále dokola"...proč?

Tak když jste si nic takového neposílali, proč jste ho nesmazala?

Zbytečná nepříjemnost, nemyslíte?

0 0
možnosti
Foto

to bylo na jeho zprávě, takový ten klip co se stále opakuje a smazat mě to nejde, to může jenom on, ten, co to posílá.

0 0
možnosti

To video bylo nejspíš hnusný a ani si ho nechci představovat.

Ale smysl, tohoto blogu mi unikl.

Jako, že někteří lidé vidí humor v hnusnějších věcech než většina?

Nebo, že i člověk, kterého jste považovala za kamaráda vnímá jako zábavný co je ostatním spíš nepříjemné?

Nebo, že jste se ve svém kamarádovi, tak dlouho mýlila?

Nebo, že Vašeho manžela odpuzují nechutná videa?

Nebo, že manželovi umíte vyjít vstříc?

Nebo ... ?

Nebo ... ?

0 0
možnosti
Foto

smysl je v tom, že jsem od něj nečekala, že to všecko popře a ještě to hodí na mě. Kdyby to byl "opravdu" kamarád, :D tak by mě měl podpořit, i kdyby to on neposlal. Ještě mi dal kázání, proč si takovéhle věci posílám, zda to mám zapotřebí. Stačilo to nějak zahrát do autu a mohli jsme být kamarádi i nadále. Kde já teď budu schánět ajťáka?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS