Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"...video běželo stále dokola"...proč?

Tak když jste si nic takového neposílali, proč jste ho nesmazala?

Zbytečná nepříjemnost, nemyslíte?

0 0
možnosti
Foto

to bylo na jeho zprávě, takový ten klip co se stále opakuje a smazat mě to nejde, to může jenom on, ten, co to posílá.

0 0
možnosti

Aha. Tak to neznám. Naštěstí.

Hlavně, že to snad dobře dopadlo, ne?:-))

0 0
možnosti
Foto

ano, dopadlo to dobře, jenom jak jsem zmínila níže - kde já teď bud schánět ajťáka, ale to je to nejmenší

0 0
možnosti

No, přesně. Ajťáků je dost:-D - ano ztráta toho, asi již bývalého, v tomto případě je to to nejmenší...

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik