Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já to mám tak, že nejsem v Anglii, takže mi nemůže volat nikdo ani ze Švédska ani z jiné Tramtárie. A když už jste taková světoběžnice, tak je to Whatsapp.

1 0
možnosti
Foto

díky :D Whatsap nemám , pro Švédsko a jiné Tramtárie jsem dělala průvodce Prahou a po ČR, tak jsem k ním přišla a stále ještě mám ČR jako svůj domov, kam se vracím, :D moc díky za ohlas

0 0
možnosti
TT

No, tvrdit, že Turek od blondýny nic podstatného nechtěl, to asi nebude odpovídat skutečnosti. Anebo možná jo, možná chtěl něco úplně prázdného.

1 0
možnosti
Foto

díky za ohlas, :-) líbí se mi váš humor, BTW bylo by hezké Istanbul navštívit a prohlédnout si ho, ale tak v době před 10 lety, za jiné situace ;-(

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS