Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clanek me dost pobavil, jak clovek najednou ziska takovych pratel :-). At se dari. S pozdravem

0 0
možnosti

U toho nápadu z Nigérie to můžete výrazně zkrátit - vyhozením peněz do popelnice. To vyjde na stejno. Ti v tom umí chodit. S těmi už zkušenosti byly.

4 0
možnosti
Foto

vidím to podobně, i když toho člověka znám dlouho ;-D určitě by se jako na potvoru něco přihodilo, Tam se během transportu "hodně krade" Nepotřebuji být závratně bohatá za každou cenu :;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Rád vzpomínám na bonmoty svého otce - (z rodiny živno). Zkuste, zda Vám něco bude sedět = Kdo nic nemá - má starosti - ten kdo má, tak je má ještě větší ! Opakovaná jeho věta - Jsem chudoben ... Klasická odpověď na - Jak se vám daří ? Strašně ! Co je dnes, pondělí ? Divím se, že již v pátek jsem nezkrachoval ... Můj dotaz - Proč pořád jezdíš na motorce, když už všichni mají auto ? Synu, dluh - zlý druh, šetřím - Na to druhé ...(Na to první už měl) ... Co to tvoříš synu ? Nu stavím RD a prachy máš ? Tvůj počin mi připadá smysluplný, jsem ochoten se částečně spolupodílet ... Nezapomeň na pojmy - Šetřit a investovat ! Jsou velmi, velmi rozdílné ! ... :-)

1 0
možnosti

Zajímavé, jak všichni do jednoho vědí jak šikovně investovat peníze těch druhých, ale u těch svých jim to stále nějak nevychází...;-)

13 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik