Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Tak je vidět, že neznáte C.G.Junga.

1 0
možnosti
Foto

:-) jen rámcově, já jsem zaměřená rogersovsky, ale mrknu se na to

0 0
možnosti
PK

Ve státech jsem šel po ulici a nadával jsem si pro sebe na svou dceru a to dosti jadrně ....a ve chvíli když jsem si byl stoprocentně jistý , že mezi směskou ras češtinu nikdo nezná mě překvapila starší pani s tím, že k dětem by jsme se měli chovat schovívavě a po odeznění mého škou jsme došli na kafe , ona ve Philadelphii žila s rodinou a já tam krátkodobě pobýval. Od té doby se na veřejnosti ve všech jazycích kontroluji.R^

1 0
možnosti
Foto

:-) evidentně jeden nikdy neví koho kde potká

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik