Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a78n 41H90a69r35v31a87n

9. 10. 2018 7:40

Podle statistik žije v Londýně již více cizinců než Angličanů. Starosta je muslim z Pákistánu, už ve veřejné dopravě zakázal reklamy které se muslimům nelíbili. Rv

1 1
možnosti
Foto

no, než jsem to psala, tak jsem si nějaké statistiky prošla, Angličanů je asi 56%, ale někteří jsou naturalizovaní, takže rodilých je asi o 10% méně. To, že je starosta muslim ukazuje jen na jejich velkorysost, dávají šance všem. Zda se jim to vyplatí, nebo ne, to ukáže čas. Fakt je, že Angličané většinou s různou barvou pleti a vyznání problémy nemají.

1 0
možnosti

Překrásný Londýn... Mně se tedy muslimská města nelíbí.

0 0
možnosti

J24a94n 55H95a37r43v81a63n

9. 10. 2018 7:42

- ano, už jsou tam muslimové "doma" ;-(

0 0
možnosti
Foto

Kure na paprice jsem varil v sobotu. Slepicii nemeli. Kupodivu to jedli i mí vybiravi synove. A trochu jste me prekvapila s tim rozvozem mleka. To by u nas v ČB na sidlisti asi nefungovalo. Tak budeme tahat ty krabice, kdyz nam kdysi jeden ministr zakazal ( zneprijemnil) mlekomaty. Abychom se neotravili.

2 0
možnosti
Foto

mlékomaty mi chybí také

0 0
možnosti

Analogicky vašemu popisku jsem to cítil v Manchestru, kde jsem chvíli byl, ale větší dojem na mě udělalo Skotsko a jeho obyvatelé, tam bych rád znovu nakoukl. Jinak karma za hezký článekR^

1 0
možnosti
Foto

děkuji, ve Skotsku jsem nebyla - bohužel, také bych tam ráda nakoukla

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik