Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A zkusila jste něco opravdu dělat, anebo jsou to jenom kecy okolo, ale práce nic? Podle toho blogu to na práci nevypadá. Už dávno nejsme banánová republika kde si každý sedne na zadek před někým kdo byl pár let venku.

0 1
možnosti
Foto

Děkuji za reakci, je vidět, že jste se zaměřil na podstatu mého blogu a tak vám ušla zmínka o tom, že práci mám, která je v první části. To téma si opravdu nechci vyčerpat předčasně. Pracovat "zkouším" od svých 11 let, kdy jsem strávila prázdniny na sklizni sena, další roky to byl sběr plodin - rybíz, jahody, borůvky, od 14 roznášení sobotních novin, od 15 začaly regulérní brigády v obchoďáku a ve všech továrnách v okolí nejen o prázdninách, ale od 18 let i o víkendech a na odpoledních směnách. Pracuji celý život - s výjimkou 13 měsíců mateřské dovolené, v devadesátých létech jsem měla dokonce práce dvě. Přednáškové činnosti jsem se věnovala od roku 2000 do roku 2016, jako vedlejší činnosti při normálním zaměstnání.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, člověk většinou musí při volbě své ekonomické aktivity volit kompromis mezi tím co by ho bavilo a tím co by ho uživilo. Ideálem je pak nalezení pozice která ho jak baví tak i dobře uživí. Nejsem si jist jestli Vámi nastíněná aktivita zaměřená na seniory by Vás dokázala i obstojně uživit. To už bych více věřil třeba projektu cestovky zaměřené na seniory. Tato skupina obyvatelstva bude díky stárnutí populace přibývat, postupně bohatnout a žít i aktivnějším stylem než bylo doposud u nás zvykem. No a taková cestovka může nabízet různé produkty od vhodných tematických pobytů až po kurzy, přednášky či jinou podobnou činnost která Vás podle všeho baví. Mohla by se jmenovat třeba 55+. Samozřejmě by to ale také chtělo zmáknout naši legislativu co vše je potřeba k založení takové cestovky. Předpokládám, že u nás to nebude jen tak:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji za nápad a možnou inspiraci, shodou okolností jsem dostala podobnou nabídku od vedení jednoho hotelu v Egyptě, abych tam pro seniory zorganizovala nějaké aktivity, no, tak to to zvážím. Děkuji rovněž za zmínku o uživení. Původně to nebylo mé prioritní, já mám své zdroje, tohle jsem chtěla dělat tak pro lidi. A když mi to dá pár korun, bude dobře. Setkání - jednou týdně, mi zabere pár hodin přípravy a to rozhodně na uživení být nemůže

0 0
možnosti

I55v12a80n58a 69L15a66n68c47e

23. 1. 2019 14:10

Moje 84ti letá maminka by se mnou byla moc ráda, ale cestu do Ameriky ji doktoři nedoporučují a ona mi říká: "At ́ tě ani nenapadne se vracet, nezvykla by sis tady."

Přeji Vám, abyste v Cechách R^měla hodně štěstí R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

moc děkuji;-D ono to všecko nějak dopadne

0 0
možnosti

Nevím, nevím jestli jste neměla zůstat raději v Anglii tady se teď dějí věci roztodivné, sice jsem to taky po návratu ze státu přežil, ale já jsem silný stromek...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

ta alternativa návratu do Anglie tu stále ještě existuje, tak uvidím, jak to všecko dopadne, já to vidím až jako krajní možnost, Děkuji za podporu

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik