Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Mimochodem, předáváte užitečné informace. Prodejce lístků je evidentně propojený s ubytovacími a dalšími firmami, které by na vás rády něco vyrejžovaly. Že se přitom chovají jako Velký bratr je asi známka o přijetí toho, že Velký bratr hlídá všude

0 0
možnosti
Foto

ano, ta propojenost je evidentní, ačkoliv otázky, proč jsem si ze všech možností vybrala zrovna Ženevu a zda nám ponětí o tom, kde se mluví francouzsky a zda znám zpěvákovy písničky, to už považuji přes čáru :-)hezký den

0 0
možnosti
JD

Tak to mate aspon unikatni zazitek... ziji tu uz bezmala 40 let a takove "poteseni" jsem jeste nezazil. Doma fakt nesedim...8-o

1 0
možnosti
Foto

Zážitek fantastický - myslím tim koncert, já si své postoje obhájím, jen mě napadlo, kolik lidí bezmyšlenkovitě odpoví na podobné dotazy v domnění, že je to součástí procesu.

0 0
možnosti
VV

Nebyli to ti od viagogo?

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik