Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sem se hodí klasický žertík:

Zahraniční turista potká dva policisty a ptá se jich: "Sprechen Sie deutsch?" - "?"

"Do You speak English?" - "?" "Habla usted espanol?" - "?" "Gavaritě pa rúsky?" - "?" "Parlez-vous français? " - "?"

Turista znechuceně odchází.

Policista říká druhému: "Vidíš, tolik jazyků umí, a je mu to stejně k ničemu!"

0 0
možnosti
TT

Já tvrdím, že vzdělaný Evropan musí mluvit německy jak když bičem mrská (nejen to). Že jsou Němci tolerantní a dnes už umějí anglicky natolik, že to nabídnou jako komunikační prostředek, to je všechno sice fajn, ale až se znalostí jazyka člověk pronikne do jejich společnosti. A řekněme, že je o co stát. VR^

4 0
možnosti
Foto

Souhlasím:-) proto jsem do toho šla, ačkoliv do "jako když bičem mrská" je ještě relativně dlouhá cesta., Mám ještě připravenou tu francouzštinu a nevím jak se postavit ke španělštině ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RC

Koukám z vašeho textu, že i u nás v Izraeli je to stejné :

anglicky mluvící lidé se snaží v Izraeli naučit hebrejsky, ale rodilý Izraelci jim v tom efektivně braní, neboť na ně odpovídají automaticky anglicky a nechtějí přejít na hebrejštinu, že prý jsou rádi, že mají šanci mluvit s někým více anglicky ;-D.

2 0
možnosti
Foto

ano, to je podobné ;-)

0 0
možnosti

Ich spreche Deutsch, aber nur ein Pfennig...

1 0
možnosti
PK

Jdete správnou cestou, taky jsem jí absolvoval a je to nej škola NJ, držím palce ať to dopadne dobře i s tou francouzštinou, tu jsem již nestihl;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
S čistým svědomím mohu říct, že jsem životní optimistka a trochu dobrodruh, plně připravena na vše, co se mi ještě může přihodit.

Seznam rubrik